
Новини
Володимир Коваленко. «Інтелектуальна власність в рекламі, фірмовому стилі підприємства і дизайні продукту (упаковки)»
У пропонованому виданні висвітлюються основні питання створення та використання рекламних продуктів, фірмового стилю підприємства і дизайну продукту (упаковки) без порушення прав інтелектуальної власності.
Книга є практичним посібником проінтелектуальну власність для авторів творів та промислових зразків, дизайнерів,виконавців, виробників фонограм та інших суб’єктів права інтелектуальноївласності, рекламістів, рекламодавців, а також менеджерів торговельної марки.Зміст видання проілюстровано великою кількістю схем і таблиць, що робить йогодоступним для читачів із будь-яким рівнем знань у галузі права інтелектуальноївласності. Видання адресоване тим, хто хоче отримати максимальний дохід відвикористання об’єктів права інтелектуальної власності.
Володимир Коваленко. Інтелектуальна власність в рекламі, фірмовому стилі підприємства і дизайні продукту (упаковки). Т ернопіль. «Навчальна книга – Богдан». 2011, 400 с.