Головна\Новини\Ділова книга

Новини

01.10.2010|16:57|Буквоїд

Маркетинг. Навчальний посібник

Книга знайомить читачів з основами маркетингу.

У ній розглядаються такі складові маркетингової діяльності під­приємства (організації), як маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна і цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації та організація маркетингової діяльності на підприємстві. За своїм змістом посібник відображає сучасні світові підходи у галузі маркетингу та особливості маркетингової діяльності в Україні. 

Автор викладає матеріал живою, легкою мовою, що робить посібник доступним і цікавим. 

Книга буде корисною всім, хто цікавиться проблемами маркетингу.

Маркетинг: Навч. посіб. — 2-ге вид., перероб. і доп. Рекомендовано МОН / Петруня Ю.Є. — К.:Знання, 2010. — 351 с., тв. пал., (ст. 16 пр.).

 

 



коментувати
зберегти в закладках
роздрукувати
використати у блогах та форумах
повідомити друга