Події
У Києві відкривається виставка «Бойс. Пайк. Фостель. Мистецтво акції та відео-арту 1960-1970-х років»
5 листопада о 17.00 в Національному художньому музеї України (вул. М.Грушевського, 6) відбудеться відкриття виставки «Бойс. Пайк. Фостель. Мистецтво акції та відео-арту 1960-1970-х років».
Музей відкриває виставку, яка презентує широкому загалу твори, які сьогодні складають «золоті фонди» світових музейних колекцій та приватних збірок концептуального мистецтва 1960-х – 1970-х років - класичні роботи піонерів відеоарту Нам Джун Пайка та Вольфа Фостеля, документації перформансів та хеппенінигів лідера європейського акціонізму Йозефа Бойса.
Нам Джун Пайк представлений своїм першим відео-твором, створеним після придбання першої камери Sony Portapak, який нещодавно був відкритий та відреставрований, BUTTON HAPPENING, 1965 р. (Хеппенінг із ґудзиком) - твір, який поклав початок розвитку відео-арту, а також відео- твором GLOBAL GROOVE, 1975 р.(Глобальний Кайф).
SUN IN YOUR HEAD, 1963 (Сонце в Твоїй Голові) представляє один із перших в Європі (Німеччина) відео експериментів німецького інтелектуала, акціоніста та відеоартиста Вольфа Фостеля.
На виставці демонструються відео-документації перформансів Йозефа Бойса, піонера концептуалізму та засновника екологічного мистецтва: FILZ TV, 1970р. (Фетрове ТБ), I LIKE AMERICA AND AMERICA LIKES ME, 1974 р. (Мені Подобається Америка та Я Подобаюсь Америці) та ін.
Медіа-арт, як новітній вид мистецтва, почав стрімко розвиватися понад 45 років тому. Каталізатором зацікавлення художників новітніми технологіями стало домінування мас-медіа в житті людини. Телебачення 60-х років відігравало найважливішу роль у формуванні художнього світогляду: в США і Німеччині воно посідало мало не центральне місце в людському житті, «витіснивши піаніно як предмет фурнітури родинних віталень, навколо якого збиралася вся родина». Художники усвідомили важливість феномену електронних ЗМІ та створеного ними суспільства і стали використовувати його в мистецтві. Винахід відеоарту належить німецькому художнику Вольфу Фостелю та його корейському колезі Нам Джун Пайку, який вивчав електронну музику в Німеччині. 
Митці, представлені на виставці, у 1960-1970-х роках були активними учасниками радикального мистецького руху Флюксус, ідеологом якого став литовський художник Джордж Мачіунас.
Проект здійснюється в рамках програми «Підвищення кваліфікації менеджерів у сфері культури» Ґете-Інститутів у Східній Європі та Центральній Азії. Проект ініціативи «Культура і розвиток».